torsdag, januari 14, 2010

Motion.

har det blivit lite idag. gött.

igår gjorde jag nått jag typ aldrig gjort förut. jag SPRANG på löpbandet på gymmet (ni som känner mig eller läser vet hur mkt jag hatar allt som har med löpning att göra). å det gick bra. brukar göra några tappra försök varje vår att komma igång att springa, men brukar bara orka några minuter.
nu sprang jag en halvtimma! ett litet mål är att om jag jobbar på min kondition på gymmet, kanske jag klarar att springa lite utomhus till våren!

som sagt sprang en halvtimme idag med (å med högre tempo än igår!), 15 min på trappmaskinen.. sen vinglade jag hem.. åkte till skultorp å gick på promenad med min kära anna!
var skönt med dusch å mat när jag kom hem ska jag säga :)

nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dags för sängen.. är ju tillbaka på jobbet efter julledigheten nu..

4 kommentarer:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

WOHO! Vad roligt att du fick en sån kickstart!
Vad kul det är att läsa sånt här! :) Jag blir supermotiverad och inspirerad av att andra envisas och trilskas med sig själva. Hihi.
Push your body!
Kramar

Hanna sa...

tack! känns skönt att va på gång igen! å du, du inspirerar mig med ska jag säga!

kraaam

Anonym sa...

I inclination not approve on it. I assume nice post. Particularly the title-deed attracted me to study the sound story.

Anonym sa...

Nice brief and this post helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.