onsdag, juli 09, 2008

Jag vill utomlands..

åå längtar så tillbaka.. tänk dig att du vaknar på morgonen.. tar på dig bikinin å nått litet över.. köper med dig lite färsk frukt, lite vatten å går ner till stranden.. solar å badar, går å äter lunch.. kanske hänger på stranden lite till eller nått annat.. precis vad du känner för. duscha å fixa till sig lite.. ta en kall öl eller 10.. sen sova tills man vaknar.. inga måsten! så underbart. å värmen. det var inte många gånger jag hade på mig långärmat eller jeans!

känns bara så.. tråkigt på nått sätt. inget fint väder.. å jag vet att ja kommer jobba heeeela sommaren. fan vilken ångest! vill bara vara ledig.. sola, bada, umgås med vänner å bara ha det gött. när ska man göra det? efter jobbet när man är dödstrött? skulle inte tro det.

jag längtar tillbaka till vår underbara resa.

Inga kommentarer: