onsdag, juni 10, 2009

tröttis..

kanske dags för lite uppdateringar snart? =) har äntligen börjat lugna ner sig lite för mig nu.. det är på tiden! hehe..

bröllopet var superlyckat! en helt underbar dag/kväll! är så glad för mina vänners skull!!

sen var det dags för rassle!! riktigt roligt var det! fint väder, goda vänner, öl, gin och framförallt fetteras första festivalspelning och skivsläpp!! var en riktigt rolig spelning, mkt folk som kollade!!

sen drog jag, anna, calle å kalle direkt vidare till sweden rock!! även det var jätterolig! man var lagom sleeten när man kom hem. 10 dagars festivalliv utan ordentlig dusch å säng.. 

nu är det tillbaka till vardagslivet igen.. med jobb å tvätt.. en jävla massa tvätt blev det =) men nu är det inga mer måsten..  kanske tilloch med hinner kolla lite på tv.. var ett tag sen, hehe..

det som står på min att-göra-lista är att försöka äta bättre (festivallivet har satt sina spår) och komma igång med motionen igen!

å sen kanske jag tillochmed orkar lägga upp lite bilder.. =)

Inga kommentarer: