torsdag, december 03, 2009

ont i magen!!

aj aj aj... ont i magen!! :(
känns precis som när jag hade magkatarr i våras.. har vart å köpt lite tabletter, vitt bröd å fisk som tydligen skulle va bra..
hade ont på jobbet igår.. det var jobbigt. blev en lååång kväll.
ska göra ett nytt försök idag. känns dumt att va hemma för lite magont..
även fast det är jobbigt å man bara vill krypa ihop till en liten boll.
kan det bero på min lchf diet att magen inte pallar?? (vad tror ni som vet? = anna)

annars tog typ hela mitt jobb svinis sprutan igår. inte jag. jag har bestämt mig för att inte ta den. eller är det dumt?? (vad tror ni som vet? = anna)


1 kommentar:

Sjöstrand sa...

Haha det var hemskt va frågor du hade =) Nja jag tror kanske inte det beror på dieten, men om de inte blir bättre får du prova om de kan va det. Ät ljust bröd nu gumman! Vaccinet kan ja inte svara dig på, de e upp till var och en att göra som man vill. Du vet ju att jag tog det men ja var osäker också ju... PUSS å krya på dig!!!