måndag, juli 19, 2010

Äntligen!!!

har jag fått tag i en! får hem den i veckan, tjohoo!! även om detta betyder att jag kanske går i personlig konkurs så är det värt det. ska inte skriva massa ointressant gnäll om min nuvarande mobil, men kortfattat: det släpps en uppdatering till androidsystemet till alla mobiler utom just min modell, vilket gör att vissa appar och dyl. inte fungerar som det ska.. och eftersom jag använder den typ hela tiden är det inte ok när man får sitta å vänta, stirra på skärmen medan program öppnas å stängs.. sååå seg! + att vissa sms och sånt inte kommer fram. men snart slipper jag störa mig på det!

har hängt i hjo i helgen, det var trevligt. kommer nog lite bilder sen, har laddat med lite kesella å bär å nu tänkte jag sticka ner till gymmet å bygga lite på mina muskler!

1 kommentar:

Tove sa...

hohoooo kan dela din glädje, jag beställde en ny iphone i veckan, tappade ju min sen sålde jag den och.. ja nu ångrar jag mig;)

hoho jag längtar tills på fredag då jag ska hämta den, finns fan inget bättre än en ny mobil! materialist javisst :D