torsdag, augusti 12, 2010

snart helg igen

shit, första jobbveckan har gått sjukt fort! har inte hunnit blogga.. jag som har foton å grejer från helgen som jag vill få upp både här och på matbloggen.. men det får väl komma när det kommer.

har som sagt jobbat. var sjukt trött på måndagen. tog av mig kläderna och la mig i sängen direkt när jag kom hem. å där låg jag tills jag skulle sova. var å testade ett nytt pass med johanna på gymmet i tisdags (grym träningsvärk) , drack kaffe med anna och myste med mila i går.. idag har jag handlat, tränat och packat.. nu ska jag måla naglarna och försöka komma i säng, imorrn drar vi till Lund över helgen!

2 kommentarer:

fiaelia sa...

wiiiieee, välkomna!

Sjöstrand sa...

Livet har dagit igång som vanligt för dig vännen! Men man har de jädra bra ändå :) puss å love u!