söndag, januari 30, 2011

slappishelg

gud vilken slapparhelg det har vart! rätt gött faktiskt ;)

var å köpte nya träningsskor efter jobbet i fredags, sen lagade vi mat å började kolla på en ny serie.. somnade rätt tidigt.
gick å kika på antik å samlarmässan på valhall på lördagmorgon (gamla? vi?) var väl inte så mkt å ha men alltid lite kul å kolla på lite gammal skit :) var å köte ramar och fick upp lite fina kort..
sen fortsatte vi plöja serien, lagade god gratäng (ska uppdatera skethungrig snart, jag lovar..), kollade lite mer på serier.. sen la vi oss. produktiv lördag, haha.

började dagen med lite hemmaträning innan frukost. Anna har tipsat om Join the movement på Staduims sida, lite hemmaövningar om man vill komma igång å träna. Jag vill ju gärna svettas å gå ifrån gymmet med helt utpumpade muskler, så detta var väl egentligen inget för mig, haha. Fast det är väl bra att variera med lite sådana basicövningar med sin kroppsvikt, så jag körde 3 pass från sidan å känner mig rätt nöjd!

Har storstädat lägenheten och nu kom Calle hem från bandyn så vi ska äta!

Inga kommentarer: