måndag, september 29, 2008

måndag

måndagsångest.. sitter å har ångest för allt.. vet inte vad jag ska göra med mitt liv.. vi säsongsanställda har nu blivit timanställda.. känns skit eftersom han lovat flera stycken anställning.. blir speciellt arg eftersom jag blev erbjuden jobb på volvo och tackade nej eftersom chefen här så att det skulle bli så mkt jobb i höst.. men det blev det ju inte.. visst de säger att det kommer bli massa att göra å att man kommer få jobba heltid om man vill det.. men jag vill kunna planera saker.. och framför allt ha papper på att jag kommer ha en inkomst varje månad.. det är inte gratis å leva tyvärr!

sen matte c.. fan.. fått ett repeditionstest som jag ska göra från b-kursen.. jag kommer inte ihåg nått.. på riktigt! börjar få lite panik.. nu kanske ni som känner mig undrar varför jag ska läsa matte.. om ni vet mina kunskaper å vad jag tycker om matte =) vet att jag vill ha ett administrativt jobb.. och på alla utbildningar jag har kollat som ser intressanta ut krävs matte c.. så det är lika bra att läsa det nu. wish me luck!

helgen har vart lugn å skön! massa mys med älsklingen å rep me körsbärsfettera hela söndagen! lite bilder kommer när anna orkat lägga över dem till mig =)

nu ska jag åka å jobba!

Inga kommentarer: