torsdag, september 18, 2008

tid..

fan.. får ångest när ja inte skriver. å mer ångest för att ja inte hinner lägga in bilder å å skriva om allt roligt jag gjort. men jag hinner inte.

helgen var kul, mys med älsklingen i fredags, TRÄNA med anna i lördags morse, sen var det kalas för wilmer som fyllde 1.. sen hade vi lite tjejkväll men tjejerna från jobbet.. vin, snacks å singstar. sen råkade det bli husaren.. hade inte planerat att gå ut men.. hade jättekul iaf!
repa i söndags, alla var trötta å bakis men det gick bra =)

sen i veckan har jag jobbat, tränat, vart å lagat en nagel å igår var vi å repa.
å nu sitte jag här å mår skit.. självklart har jag blivit jätte förklyd.. som alltid när jag ska börja träna, det slår aldrig fel!! faan. jag hatar att va förkyld. är oftast inte så sjuk så att man behöver va hemma, så man går till jobbet, mår skit å sen blir man ännu sjukare. känner på mig att de kommer bli så för mig idag.

Inga kommentarer: