söndag, september 20, 2009

biggest loser!

ligger här i soffan å kollar på biggest loser.. så gött att ligga här utan att vara bakis för en gångs skull!! ska slappa en liten stund till, sen äta å åka å repa! ska bli roligt, var ett tag sen sist!!

var ett tag sen jag skrev oxå.. orkar inte dra allt jag gjort, kanske kommer nått uppdateringsinlägg nån annan dag om jag får tid och lust.. har en del på gång just nu..

heltidsjobb på tuben, var 3:e helg på prisma, läser historia på komvux och spelar i världens bästa band! sen försöker jag komma igång med min träning på gymmet igen, umgås med min kära sambo å mina älskade vänner! sen är det ju det här med att städa, laga mat, tvätta å alla andra vardagssysslor.. sen vill man ju även kunna unna sig att bara ligga i soffan å kolla på tv... varför har inte dygnet fler timmar???

Inga kommentarer: