torsdag, september 24, 2009

Höst

idag är det riktigt höstrusk.. ösregnade å blåste när jag gick från gymmet.. men jag längtar faktiskt efter hösten.. inte regniga och blåsiga dagar, utan de där fina.. soliga och lite småkalla dagar.. när löven fått sin fina röda färg.. eller vad säger du anna =) pratade även om att man gärna glamouriserar hösten.. tänker sig att man sitter där i sitt fina, välstädade hem iklädd en lång, mysig stickad tröja.. tända ljus och en kopp te i handen.. hur ofta händer det lixom?? haha

fortfarande i valet och kvalet om hur jag ska göra med min bloggg.. har ju tagit bort min bilddagbok.. orkar nästan aldrig lägga in bilder eller skriva här.. skapar ångestkänslor när jag kommer på att jag inte skrivit på länge.. vill bara ta bort skiten! Fast ibland känner jag massa inspiration "det här måste jag skriva om i bloggen!" (okej, kanske inte ibland utan mer sällan..)
kanske ska sluta ha det som ett måste.. inte tänka på de få som läser min blogg utan för mig själv.. eftersom det är MIN blogg vill jag skriva för MIG. hur kul är det att skriva (och läsa) idag har jag jobbat, vart på gymmet, borde städat, druckit för mkt öl i helgen.. känns som det är det enda jag skriver om.. kanske ha den mer som en inspirationsblogg.. känner att jag börjar komma igång med min träning å trivs med min kost.. skriva mer om det kanske? träning och kost?

hm.. jag får se hur det blir.. så ni trogna läsare får stå ut med lite färre inlägg i MIN blogg!

1 kommentar:

Nina sa...

Tack snälla:) Du kunde inte komma nästa helg eller hur var det? Vore så roligt att träffa er alla! Stor kram!