måndag, oktober 12, 2009

helgen som var..



denna helg har gått till att hjälpa mina underbara vänner (anna å kalle för de som inte förstod ;)) att flytta till deras hus! var där på fredagen å badade i deras utomhus spabad å umgicks. flytten på lördagen gick otroligt smidigt tack vare alla som hjälpte till. sen var jag å calle kvar å hjälpte till med diverse saker. blev även champange i spabadet å öl med brage å åsa. trevlig kväll!
kommer bli jättebra i huset! saknar bara att ha anna som granne... ;(

sen på söndagen åkte vi hem.. hade planerat att grejja i vår lägenhet men det hittade jag ingen motivation till så istället låg vi i soffan å såg på sons of anarchy. det var gött!

har plockat lite idag, ska se om jag orkar ta mig till gymmet snart.. borde plugga lite å spela lite bas... men det är så gött här i soffan efter en arbetsdag...

1 kommentar:

Sjöstrand sa...

Tack för all hjälpen vännen! Ni e underbara!!