fredag, oktober 02, 2009

Nu mår jag bra

skumt. mådde skitdåligt i 2 dar.. eller ja, kände mig helt nere, febrig, snuvig.. sen vaknade jag idag å mådde bra. vart pigg å på jätte bra humör! tiden bara flög förbi på jobbet och när jag kom hem fick jag nån slags överskottsenergi och satte igång och dammsuga, skura golven, skura toaletten och tilloch med badkaret! (tog till ditt städknep Fia =))

nu har vi ätit goda biffar som min käre sambo lagat.. blir så bortskämd med mat nu förtiden, kommer knappt ihåg när ja lagat mat senast.. ska bara slappa i soffan å kolla på film! gött

i helgen jobbar jag extra på prisma.. blir typ 12 jobbdagar i rad.. det känns sådär. hade gärna haft lite helg.. men men, det är jag själv som skrivit upp mig på pass å jag klagar fan inte när lönen kommer! =)

Inga kommentarer: