torsdag, januari 21, 2010

Torsdag!

äntligen torsdag= sista jobbdagen för veckan! 11 dagen irad nu så jag börjar bli rätt trött..
har inte gjort mkt sen sist så inget som har vart värt att skriva om.. jag jobbade i helgen å gjorde inget mer.. i veckan har jag jobbat kväll å tränat varje dag. förutom idag.. har en jäkla träningsverk efter bodypumpen igår! ville utmana mig så jag la på lite mer vikter, det gick bra, men det känns idag ska jag säga! men det är väl så det ska va.. vill man ha muskler så! =)

imorrn bitti ska jag gå på lenas spinningpass.. se om jag överlever! ;)

annars tänkte jag bara dela med mig av ett recept! (känns som min blogg blir mer träning å matblogg) testade å göra egen coleslaw idag! sketagött å enkelt:

4-5 morötter
en bit kål
2 dl creme fraiche
0,5 dl majonäs
dijon senap
1 pressad vitlöksklyfta
salt, peppar

blanda ihop creme fraich, majonäs, senap, vitlök å kryddor.
riv (eller strimla fint) morötter och kål.
blanda ihop allt.

tadaaaaaa!

(en rätt som inte var jättelätt att få snygg på bild ;))

Inga kommentarer: