onsdag, juni 16, 2010

Långhelg!

götttans.. jobbat klart för denna vecka! har tagit ledigt tor-fre.. ska till west coast riot imorrn! det ska bli sköj!

dåligt med uppdateringar i veckan.. har sovit skitdåligt å bara vart allmänt supertrött efter jobbet.. att jag är jätteallergisk för tillfället gör ju inte saken bättre! helt igentäppt å det kliar i halsen.. men men..

har ändå vart lite social. var med anna på mary kay party igår. det var mysigt! gjorde ansiktsbehandling, peeling på benen å fotbad. är ju så bra produkter.. men jag var ekonomisk å impulsshoppade inte.. duktigt hanna. kanske inte ska lägga flera hundra (tusenlappar) på krämer å skit om jag ska bli arbetslös.. fast det är jävligt lockande, hehe..

idag har det vart gött väder! åkte hem å käka å sen bort till lena.. satt å drack kaffe å tjöta skit i solen. sen tog vi med oss våra karlar å åkte till anna å kalle för en grillkväll! lika trevligt som alltid.
Jag är så glad att jag har så underbara vänner!! <3

nu blir det nog ett avsnitt av how i met your mother innan det är dags att sova.. så sjukt trött! har sovit skitdåligt hela veckan,, värdelöst när man går upp så tidigt.. jaja, 3 veckor klar till semester (arbetslöshet)!

Inga kommentarer: