måndag, juni 21, 2010

Slut på min långhelg!

sååå. här kommer lite bilder från west coast riot i tordags! som vanligt är jag kass på att fota.. men men. roligt var det å många bra band såg vi!





sen i helgen har jag faktiskt bara tagit det lugnt. har vart såå skönt.
eller ja lite har jag gjort.. vart ute hos calles pappa å firat kicki i lördags. det var trevligt!
fikat med anna har jag gjort oxå.. å städat. kollat på film med min käre sambo (när det inte är fotboll som gäller)

var en dålig träningsvecka förra veckan. eller dålig å dålig, obefintlig. var så himla allergisk, så även om jag mådde bra för att träna känns det inte så lockande när hela näsan är full av snor å halsen kliar.. men nu tänker jag ignorera det. känns nästan helt bra.. lite snorig å harklig men skitsamma. så nu sticker jag ut å springer!
sen är det jobb.. bara 3 dar den här veckan med, gött!!

Inga kommentarer: