söndag, oktober 10, 2010

Nice!

hade helt missat att Mia Skäringer börjat blogga igen, kul! har jag lite att läsning att roa mig med en stund!

Helgen har vart lugn å skön. tjatade med mig calle till ikea i fredags, blev ett soffbord till nya soffan, lite nya koppar, ljus å såna där nödvändiga saker :) blev jätte bra med både soffa å bord! (ska bara köpa lite fina kuddar till så är jag nöjd sen!)

igår var det oxå lungt.. jocke kom å fixade med min dator.. rensade å installerade linux, johanna å andreas kom förbi med lite fika å provsatt nya soffan :)
på kvällen blev det lite nya office avsnitt å film. gööttt. måste utnyttja soffan nu, hehe

Har blivit dåligt med träning i veckan, tatuerade ju mig i onsdags å när benet har vart ömt å svullet så har det inte lockat så mkt.. men nu är det bra och jag börjar känna abstinensen komma krypande! hehe. lika bra att ta en öl å kolla lite serier ;)

2 kommentarer:

fiaelia sa...

1. koppar? på allvar? ;)

2. bild på soffan sa jag! :D

Hanna sa...

haha. jag vet. men vi har kastat ut massa koppar och köpt en hög nya, fina koppar istället :)

och ja, det ska komma bild på soffan. snart.