onsdag, december 08, 2010

och på jobbet går det bra..

tackar som frågar!

ja som sagt. det känns jättebra! kommer ihåg det mesta sen sist och det känns skönt!
å vilken skillnad med pendlandet. dels att ha nån å åka med å bara halva vägen. inte så dumt!!
så som sagt, allt känns superbra hittills! hoppas verkligen jag gjort rätt val. det enda är ju att det är en timanställning nu till en början. känns ju alltid osäkert.. (inte för att man fick veta nått säkert på tuben heller egentligen..) men kommer det va så mkt att göra som de har räknat med borde det inte va något att oroa sig för!!
och om det nu skulle det så att man får va hemma nån dag ibland får jag ändå ut mer än på Tuben.. hehehehe...

annars gör jag inte så mkt. tycker inte jag hinner nått! nu äår vi där igen. fan. lägenheten måste städas, julklappar ska köpas, handlas måste det.. vill hinna fika med vänner och ligga i soffan. men men. tränat har jag gjort iaf! :) var på det bästa/värsta spinningpasset igår! så jävla jobbigt var det! men så bra! och jag gav verkligen 110%! när jag väl började leva igen kände jag mig så sjukt nöjd med min prestation, fan va gött!!

nu ska jag faktiskt krypa ner och kolla nått avsnitt innan det är dags att sova!