onsdag, december 15, 2010

onsdag

oj. tiden bara rinner iväg. hinner inget. tycker jag jobbar, äter, tränar, äter sover. hinner inget mer! haha

iaf så var vi ute en sväng i fredags.. en gammal igelstorpskompis till calle å dem trubadurade på glädje så vi gick dit å tog en öl. gick vidare till mummel oxå. var trevligt.
detta var det enda kort jag tog, hehe



sen i lördags var jag å anna på inflights utförsäljning, köpte två parfymer till mig själv, hehe..
slappade bara på kvällen.. söndag oxå tror jag.. kommer inte ihåg att jag gjort nått iaf..

sen nu i veckan har jag som sagt jobbat och tränat. jaa. det var väl det.
var hos lena igår så hon fotade mig å min syster.. julklappsgrej :)

lite sådana här fina bilder, hehe

nu måste jag kolla på biggest loser finalen!!! (med snygg-jillian!)

Inga kommentarer: