torsdag, juni 23, 2011

10 dagars ledighet framför mig!!

så. jävla. skönt!! (förutom lite övertid på söndag men det ignorerar vi nu)
slapp vår jobbhelg pga av midsommar, å sen är det ledig vecka!

så sjukt trött. dagtid är fan inte mänskligt att jobba. fyyy! blir aldrig många timmars sömn dessa veckor..
kanske förklarar att jag kom hem efter jobbet, la mig på soffan och somnade! (brukar aldrig kunna somna på soffan och speciellt inte på dagarna) och sov över två timmar! helt groggy när jag vaknade.
Kände ett sånt sug efter mcdonalds när jag vaknade så vi köpte det.. å för första gången i mitt liv blev jag besviken på donken. lr ja, inte besviken men det var inte så gott som jag föreställt mig.. typiskt ;)

hade planerat lite städning, spinning (men sov förbi passet, skit..) några ärenden på stan, ringt några vänner.. meeeeen. örkarnte!
vill bara ligga här i soffan med min karl. och det tänker jag göra oxå! :)

imorrn är det midsommar, woop woop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör du rätt i!