onsdag, juni 01, 2011

mums!

fått ett litet ryck å tänkte köra lite LCHF igen. känner att det har blivit så mkt skit på sistone, "unnat mig" lite för mkt. fika var och varannan dag på jobbet, chips, öl och tom massa bröd och godis. jag som inte brukar äta mkt bröd och är så inte mkt för sötsaker egentligen..
jaja. kände att jag ville göra nått, bryta en vana så att säga.. vet att jag trivdes bra med lchf sist! blev bara sugen på det helt plötsligt igen :)

men jag tänkte bara köra några veckor, kicka igång kroppen lite. även fast jag läser att det inte är några "problem" att äta lchf och träna hårt så tror jag att kroppen behöver kolhydrater. Äta varierat typ tallriksmodellen.
Men som sagt, kände bara för att äta lite lchf nu :)

så nu gjorde jag ett gott mellanmål, kesoplättar (av keso, ägg och lite fiberhusk) med vispgrädde och färska bär.. mmmm! supergott :)

skulle tina några bär i micron.. gick sådär.. defrost är inget att tänka på kanske?
(är det bara ja eller ser bilderna suddiga ut?? tror nått har hänt med min kameralins på mobilen.. fuck!!)

1 kommentar:

Sjöstrand sa...

Bilderna ser suddiga ut ja! Mys i Lund nu vännen :) puss på dej!!