söndag, december 30, 2007

Dexter


nya beroendet. har inte kollat på serien när den gått på tv, så som vanligt har jag laddat ner.. tänkte bara kolla på nått avsnitt igår, men fastnade å plöjde igenom hela serien. eller nästan. har ett avsnitt kvar som jag tänkte kolla på nu. sen ska jag å sambon hugga in på säsong2 =)


som sagt var det en lugn å skön kväll igår.. mys i soffan å dexter.


idag sov vi länge å var i stan en sväng.. å jag handla inget! kors i taket. men bra de.. känner att min ekonomi inte är bra.. inte på långa vägar =(

har lagat soppa å fryst in lunchlådor.. guud vad duktig man kan va ibland =)
upptäckte att jag har flera påsar lussekatter kvar i frysen.. skit oxå.

men men.. nyårsafton imorrn! blir nog trevligt! ska ha min nya fina klänning så då måste det ju bli bra..

mitt år i bilder finns på http://nyckel.bilddagboken.se/ för den som är intresserad.

Inga kommentarer: