torsdag, december 20, 2007

Klar med julklapparna!

skönt! tycker det är så jobbigt med all hysteri.. kan man inte bara vara glada för å få va lediga å äta massa god mat?? slippa köpa massa julklappar, få ångest osv.. som ni kanske förstår är jag ego.. vill inte köpa massa julklappar, bara få! =) mohahahaha! hade jag inte vart student och fått minimalt från CSN i december hade det kännts lite roligare att handla julklappar..

jaja.. var i hjo igår.. träffa kusin emelie med sambo och barn som var på besök från australien.. var jätte roligt att träffa henne igen.. var ju bara 16 år sen sist.. åt smörgåstårta, fika å hade allmänt trevligt.

idag har jag å matilda skrivit det sista på arbetet, sen har jag köpt några småsaker å nu har jag officiellt jullov! känns förjävla gött måste jag säga!! =)

Inga kommentarer: