tisdag, december 18, 2007

Ny handledare tack!

fortfarande inte svarat.. han läste mailet vid 4.. å han lovade att svara innan 6 så vi vet om det är nått mer vi ska ändra på eller inte.. men som sagt.. inget svar än. å jag vill inte sitta imorrn. jag vill påbörja mitt jullov som det är tänkt. ska till hjo på eftermiddan/kvällen och äta middag. min kusin med man och barn är här från australien och hälsar på.. har inte hunnit träffa dom än å det skulle va kul å göra det innan de åker hem igen. så som sagt, jag varken kan eller vill jobba mer med arbetet imorrn.

annars har vi vart å handlat idag.. det är väl det mest spännande som har hänt.. har köpt en julskinka.. ska försöka mig på det i slutet av veckan hade jag tänkt.. passa på att ta receptet av mamma när jag är i hjo.

Inga kommentarer: