måndag, februari 18, 2008

Helgen

såå.. lite helguppdatering kanske..

fredag: tog tåget till herrljunga vis halv två.. ola hämtade upp mig å sen fortsatte vi mot borås. släppte av mig hos anna.. åkte å handlade lite mat, stannade vid hm´s fyndbytik =) sen laga vi pizza, drack vin, tjejsnackade å kolla på aladdin =) trevlig kväll.

lördag: vakna rätt sent, gick på stan lite å sen tillbaka till anna.. gjorde oss iordning å sen kom massa folk! riktigt kul, men blev rätt vilt framåt natten så då gick vi ut.. dock 1000m köer å grejjer så vi handla mat å åkte tillbaka till anna några styckna.. mkt trevlig kväll!

söndag: gjorde inte så mkt.. eller jo, STÄDA. satan vad det såg ut.. usch.. låg å såg på film å sen hämta ola upp mig vid 2.. stanna å åt på max på vägen hem.. mmmmmm... sen fick jag äntligen krama på min älskling.. =)

Inga kommentarer: