lördag, februari 02, 2008

Lördag

världens slappaste dag typ.. sambon skulle upp å jobba å jag hade lovat å köra.. sådär pigga var vi. uuu. orkade inte köra fram å tillbaka mellan tibro å skövde så jag var kvar å hängde i tibro.
min lillasyster går på ridskola där så då passa jag på att kolla när hon red, är alltid uppskattat. trevligt förrutom att det var förbannat jävla skitkallt i ridhust!

kom ju självklart massa snö. härligt faktiskt. hoppas bara att det ligger. just nu är det bara sånt härligt väder å jag vill bara gå ut å spatsera omkring. tyvärr har jag ingen ork.

efter att ha ätit en kebabtallrik har jag å sambon vart väldigt sociala å mysiga.. jag i ena soffan med datorn på magen å han i den andra likadant =) kollat igenom gossip girl sesongen, ytterligare än gång =) verkligen fastnat för den serien.. vill bara va dom å för att inte tala om kläderna!! Ge mig! nu lagar sambon mat till mig.. weee.. han är bäst =)

Inga kommentarer: