måndag, februari 11, 2008

Måndag

oj.. inte uppdaterat mig kom jag på.. bäst att ja gör det så ni inte dör av nyfikenhet..

lördag: skulle ju bli hemmamys med tacos.. började så, sen ringde martin å undrade om vi ville komma bort en sväng.. gustav å silje var oxå där. kollade på melodifestivalen.. riktigt pinsamt måste jag säga. spelade spel och drack lite.. trevligt!
söndag: sov länge, skönt! kolla favvisprogrammet Biggest Loser, sen på kvällen var jag på bio med mina föräldrar, trevligt! sen gick vi bort till Ola å tog några öl, sådär som man brukar på söndagar =) å hans fågel smuts gillade oxå öl, hehe..
Sen idag åkte jag bort till studion, prata lite med anna när hon tatuerade sig.. sen var jag å drack kaffe med johanna, trevligt det med! sen var jag å calle på elgiganten å lidl.. så, fått massa gjort idag! behöver vila i soffan... så nu hann jag inte plugga.. attans!

Inga kommentarer: