måndag, juni 09, 2008

orkar inte..

jag är så trött.. upp tidigt å jobba.. hem å plocka ordning på alla kläder å skit.. som tur var hade älsklingen satt igång med tvätten.. hämta överblivna öl och handlade frukost.. hade dock ingen ork att laga mat så det fick bli pizza.. ville egentligen inte ha mer skräpmat men som sagt.. trött!

å sen har jag ångest. jag har såå mkt bilder att lägga upp. både här och på bilddagboken å jag ORKAR INTE! verkligen gått å tänkt på det länge oxå.. "idag måste jag lägga upp bilder.." inte kul när det blir ett tvång.. så jag hoppas ni har överseende med detta. bilder kommer när jag får lust.

och sen är jag så otrevlig.. martin å calle skulle se på fotboll å jag har bara längtat efter att få ligga i min säng å kolla på mina mesiga program.. men så földe ju silje med.. å jag skulle så gärna vilja vara trevlig å umgås för det var ju ett tag sen vi sågs.. men som jag skrivit så många gånger förr.. jag orkar inte. så jag har ursäktat mig å lagt mig i sängen.. å nu ska jag se på serier =)

Inga kommentarer: