torsdag, juni 12, 2008

Vuxenpoäng och trötthet

snart blir den min =) fast lite mer silvergrå.. å 5 dörrars.. (kanske skulle leta en bättre bild)
ja, nu har hanna äntligen skaffat bil. eller ja, den är "undanlagd". väntar bara på att mina lånade pengar ska komma in på kontot. weeee! blir väl i början av nästa vecka förhoppningsvis. underbart med egen bil igen!!

jobbat en massa sen sist! gårdagen var hemsk.. kom till jobbet vid 06.20.. datasystemet kronglade så vi kunde inte göra nått... vid 12 fick vi "gå hem" skulle hoppa igång vid 15.. så det var bara att gå å käka å tillbaka å jobba.. var klara vid 23.. härligt! skyndade mig hem.. och självklart, vägarbete!! blir stoppad å får stå en kvart å vänta.. då ville jag bara gråta.. var inte hmma förrän lite före tolv.. hoppa i säng för att gå upp vid 5 igen.. härligt! jävlar vad trött jag har varit idag.. eller är rättare sagt..

ska jobba kväll imorrn.. gött. eller ja, tråkigt att jobba fredagkväll men jag ska inte göra nått ändå.. känner att jag behöver sova ordentligt. ska nog trösta mig med ett glas vin å lite chips. får ha min fredagskväll idag =)

Inga kommentarer: