tisdag, juni 17, 2008

Tisdag

ojoj.. blir ni förvånade om ja säger att jag är stressad å har massa å göra?? lugnar det aldrig ner sig? trodde jag skulle ha mer fritid när jag bara jobbar å inte har massa skolarbete på dagarna.. men icke!


min kära syster var å sov över hos mig i söndags.. trevlit trevligt.. laga mat, åt godis å såg på Arn. jag blev besviken, tyckte den var rätt trökig.

igår hämtade jag min bil!!! weee! supernöjd! ska fota den när ja kommer ihåg. jobba på kvällen. gick bra.

jobbat dag idag.. trött! sen var jag å anna på.. ja vad ska man kalla det.. testade hurdprodukter.. eller en tjej berättade å lät oss prova å försökte sälja.. mig lurade hon såklart. men jag har aldrig känt mig så len i hela mitt liv!

nu ska jag sova.. skittrött.. som tur är ska jag jobba kväll imorrn.. försöka hinna med att promenera med anna på förmiddagen.

Inga kommentarer: