tisdag, december 30, 2008

2008

stulit av Anna =)

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Jag började spela bas, jag stod på en scen framför massa folk och spela och sjöng! =)
varit/är arbetslös..

2. Gav du några nyårslöften ?
Nej, brukar aldrig hålla dem ändå..

3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
hm.. inte nån nära vän.. men en blev gravid =)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du í år?
Sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009 ?
ETT FAST JOBB

7. Är det någon dag som du alltid kommer att minnas?
inte vad jag kommer ihåg =)

8. Vad var din största framgång 2008 ?
hm.. jag får väl säga Körsbärsfettera

9 . Största misstaget ?
Jag vet inte...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nä.. har nyss varit förkyld men.. =)

11. Bästa köpet?
min bil

12. Vad spenderade du mest pengar på ?
mat, dryck, räkningar å nöjen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vår blivande lägenhet, att det går så bra med körsbärsfettera å självklart att mina bästa vänner ska gifta sig! =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008 ?
Får säga som Anna, Volbeat.. spelades flitigt i somras =)

15 . Var du gladare eller mer ledsen under 2008 ?
Jag vet inte.. gladare tror jag.. lite kämpigt ekonomiskt just nu bara..

16. Vad önskar du att du hade gjort mer ?
Hållt bättre ordning hemma så jag slipper städa så ofta, haha.. sparat mer pengar.
å tränat mer..

17. Vad önskar du att du hade gjort i mindre utsträckning?
Ätit så mkt skräpmat.. =)

18. Hur tillbringade du julen 2008?
Med familjen!

19. Blev du kär i år?
Nä.. snart inne på 6 året nu =)

20. Favoritprogram på TV?
Dexter! å The Hills.. å The Office!

21. Bästa boken du läst i år?
Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

22. Största musikaliska upptäckten i år?
Mig själv, haha =)

23. Något du önskade dig och fick?
Japp =)

24 .Något du önskade dig och inte fick?
näe.. tror inte det.

25 . Vad gjorde du på din födelsedag 2008 ?
oj, inget särskilt tror jag? familjen var nog här å grattade mig..

26.Finns det någonting som skulle gjort ditt år bätttre?
återigen fast jobb!

27. Vad fick dig att må bra?
Calle.. mina underbara vänner, speciellt Anna.. så glad att jag har dig!

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
hm.. kanske Ralf, =)

29: Vem saknade du ?
min lillasyster, som jag inte hinner träffa lika ofta som jag skulle vilja.

30. De bästa nya människorna du träffade ?
KÖRSBÄRSFETTERA!

Inga kommentarer: