torsdag, december 18, 2008

Torsdag

då var det torsdag å det är äntligen dags att jobba! eller ja äntligen å äntligen, men det blir lite pengar!! å det behövs.. anmälde mig till a-kassan i oktober.. fortfarande varken fått pengar eller hört nått annat.. har ringt nästan varje dag jag gått hemma men ingen kan ju svara på nått.. det enda jag vill veta är; när får jag mina pengar, vad är det som tar sån tid?? ska det va så svårt att svara på.. tydligen.. den ena ursäkten efter den andra.. "det är ingen ordinare handläggare här idag, vårt datasystem ligger nere, vi ringer upp dig om en liten stund (det har dom sagt i 3 dar nu å fortfarande ingen som ringt!! wtf..)
blir så frustrerad.. jag måste ju ha pengar fattar dom väl!!!! åhh..

sen vill min förkylning aldrig släppa.. mådde skit igår igen.. lite bättre idag, men fortfarande ont i halsen å snuvig, men det är bara å bita ihop!

Inga kommentarer: