måndag, december 22, 2008

dan före dan före dopparedan!

snart är det juul! weee! bästa dan på året =)
imorrn ska jag (hör å häpna) jobba, sen blir det till att göra sig fräsh å sen till maria å mårten för lite glögg å julklappsbyte.. sen hem till mor å far.. vill ju vakna hos min familj på julafton =) sen på juldan blir det jobb igen.. sen tillbaka till mor å far då lite släktningar är på besök.. sen till skövde för lite öl å spel, förmodligen hos anna å kalle =) sen på annadan ska jag till hjo igen för å träffa sysslingarna.. sen orkar jag inte tänka längre =)

idag har vi velat runt på stan lite, träffat calles syster å frida som jag inte sett sen i somras! kul!
sen har anna vart på besök.. alltid lika trevligt! =) ska bli så skönt när vi bor grannar sen.. eller ja.. kommer väl nästan bo hos varandra, haha =)

nu är sambon å spelar kort å dricker öl med några killkompisar.. ska plocka lite här hemma sen blir det väl till att försöka komma isäng i hyfsad tid.. kan ju säga att jag vänt på dygnet när man gått hemma! men men.. det ska nog gå =)

Inga kommentarer: