fredag, februari 06, 2009

Fredag!

nu är jag hemma..har typ inte vart hemma sen igår morse.. fullt upp! först iväg på intervjun, gick bra tror jag. ska väl öka produktionen framöver så förhoppningsvis ska de ta in lite folk.. bara att vänta å hoppas =) åkte å åt mat hos mormor å sen stressade till komvux för historielektion.. telefonen vibrerar oavbrutet så jag smyger ut för å svara.. då vill de att jag ska komma å jobba! så det var bara att ursäkta sig för läraren å sätta sig i bilen igen.. jobbade till typ 23.30 igår.. å jobbat idag med från 06.30-13.00.. kommer förmodligen behövas mån-ons oxå.. alltid nått!!! weee.. några kronor extra! =)

idag är jag sketatrött.. ligger i soffan.. ska snart diska lite.. sen har jag fått lite flyttlådor av min käre far så jag ska försöka packa ner lite mer saker.. inte långt kvar till flytt ju!! =)

å imorrn har vi spelning! på en privat fest i Borås tillsammans med veckans klubba, ska bli sköjj!!

Inga kommentarer: