fredag, februari 13, 2009

ont i halsen..

damn it! det kunde jag väl ge mig fan på.. klart att man vaknar upp snuvig å ont i halsen! å vi som ska sjunga hela dan imorrn.. mår inte såå dålígt som tur är men känner mig lite krasslig.. ska ligga hemma å kurera mig med c-vitamin, vitlök, å allt vad det nu ska va.. å en wiskey till kvällen så hoppas jag att ja mår bra inför inspelningen imorrn!

blev inte så mkt ledigt för mig igår.. hade vart å handlat lite, fått för mig att jag ska bleka tillbaka det mörka i luggen (tröttnade direkt).. hade precis kletat i allt å då ringer de från tuben å undrar om jag vill hoppa in å jobba kvällspasset.. så det var bara att skölja ur det å åka iväg till hjo..

har även fått lite nätter på prisma nu i mars, så jag kanske överlever en månad till =)

Inga kommentarer: