fredag, februari 13, 2009

snott från anna =)

Du o din partner!

Vad heter ni? Hanna ock Calle
Hur träffades ni? På en fest i Tibro under gymnasietiden =)
Hur länge har ni varit tillsammans? 6 år i april
Är ni förlovade? Nope
Bor ni ihop? jäss
Har ni barn? Ikke
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? Jag, eftersom latmasken aldrig tar körkort!
Kommer du ihåg er första kyss? haha, ja under en "lek" på tibrofesten =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Calle
Vem är äldst? Calle är 4 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? jag är på skarven mellan oxe/tvilling å calle lejon
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Calle vinner med hela 1cm!! =)
Vem sjunger bäst? Jag tror jag
Håller ni i handen på stan? jäss
Var nån av er oskuld när ni träffades? nope
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.. eller vi hade ju träffats några gånger men..
Vad har ni gemensamt? oj.. hm.. haha, ja kommer inte på nått..vi gillar att kolla på tv..? =)
Blev du kär i första ögonkastet? Nej
Har ni någon speciell låt? Nej..
Har ni några "fri kort"? Nej!!
Har ni stora framtidsplaner? det finns en del..
Har ni gråtit i varandras armar? jaa
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Australien, Thailand å Danmark
Vilket är ert bästa minne? Australien/Thaliands resan
Vem lagar bäst mat? Hm.. Calle är bäst på att improvisera å lagar oftast mat.. men jag kan oxå göra nått gott ibland!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter mat, kollar på tv/film å sitter med varsin dator, haha
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jäss
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Hjo - Tibro
Blir du lätt svartsjuk? Nej.. men det klart att det hänt
Brukar ni bråka? Faktiskt inte! peppar peppar..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag gillar hela honom! men han har fina små nyckelben =)
Pratar någon av er i sömnen? Calle kan mumla lite ibland
Vad använder ni för preventivmedel? P-piller

Inga kommentarer: