fredag, november 13, 2009

fredag

då var det redan fredag.. shit, denna vecka har bara flugit förbi!

är såå trött oxå! usch.. tvingade iväg mig till gymmet nyss för ett bodypump pass. jag la på lite extra vikter, känner mig som en enda stor spagetti nu.. men det är gött! maten var lagad när jag kom hem.. han är bäst min älskade sambo!

nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire väl lite tv innan det är dags att sova.. upp å jobba imorrn igen!! pust.. var bjudna till anna å kalle för lite öl å tjöt i goda vänners lag.. hade verkligen vart jättekul! om det var imorrn.. så det blir till att va hemma.. känns tyvärr inte lönt att åka när man redan nu är trött å behöver snart gå å lägga sig.. bajs! jag får skylla mig själv för att jag sätter upp min frivilligt på helgpass när jag vet vilken ångest jag får.. borde va förbjudet att jobba helg!
men men :( det kommer fler tillfällen med mina vänner! (hoppas jag verkligen iaf!)

1 kommentar:

Sjöstrand sa...

Haha de e klart de kommer fler tillfällen :) så lätt blir du inte av me mig! Ses imorgon ju! Puss å Love!