måndag, november 23, 2009

irriterande..

efter nästan 2 veckors uppehåll från gymmet pga förkylning var det dags igen!
var så jäävla trött idag, men jag ryckte upp mig å stack till gymmet för spinning och core!
det var jobbigt! men skönt när det var klart.. har ju vart förkyld ett tag å det kändes. men nu är jag igång igen!

hann dock bli irriterad på vissa grejjer på gymmet.. eller iaf 2 grejjer idag:

*folk som suger i sig en limpa cigg innan pass! snälla visa lite respekt. stank fan askkopp/fimp i hela spinningsalen!
*folk som pratar med varandra heela tiden, även när instruktören pratar. ååhhh!

ja.. annars var det bra =) ska lägga mig nu tror jag. har fått lite pluggat idag iaf, hade planerat mer men vart så trött. ska läsa igenom det en gång till innan jag ska sova, sen får jag sitta imorrn. tror jag kan det rätt bra så det ska väl inte va några problem.

Inga kommentarer: