torsdag, november 05, 2009

sjukling..

jaha.. mina knep hjälpte visst inte.. ville inte äta massa vitlök innan jobbet igår, å va så trött när jag kom hem så jag orkade inte.. det är bergis därför jag är dålig idag!! :)

är inte supersjuk men ont i huvudet, halsen, snuvig å lite feber.. bestämde mig för att va hemma idag. bara att det svider lite, märks ju tyvärr rätt väl på lönen om man man är sjuk.. men visst, jag hade väl klarat av att jobba om jag smällde i mig alvedon å grejer men det är inte värt det.. inte kul om jag går dit å smittar mina jobbarkompisar heller. så jag blir hemma idag. ligga i soffan och jobba på att bli frisk istället!!

nu har jag precis hackat en vitlöksklyfta och sköjlt ner med ett glas c-vitamin.. ska vila lite nu å sen ikväll får det nog bli en stor whiskey så mår jag förhoppningsvis bättre imorrn!

Inga kommentarer: