onsdag, februari 24, 2010

Mitt i veckan

då var det redan onsdag! tiden går så fort!

måndag: jobbade, sov lite.. sjukt trött efter tågresan hem från Lund! kaos å förseningar.. kom till göteborg vid 22.30, inget tåg tillbaka till skövde.. som tur var kom jocke å hämtade oss! så vi var väl hemma efter 2.. kul när man ska åka till jobbet kl. 5.. men men.
sen var det dags för activio! har verkligen fastnat för det, hur kul som helst!!

tisdag: jobbade, tränade rygg, biceps, axlar.. ja, det var väl det enda vettiga jag gjortde.

å idag har jag jobbat, tränat ben, triceps, bröst.. (jag ska bli stark!!) kollat på film å nu är jag trött! borde egentligen städa, packa upp väskan fån Lund.. men det skiter jag i! inte så att det försvinner precis =) ska nog sova tror jag.. ja det ska jag! mmmmmmm

Inga kommentarer: