söndag, februari 14, 2010

Skön söndag

så nu har jag uppdaterat.. vart dåligt med bloggande på sistone.. har haft mkt jag velat skriva om men inte riktigt hunnit.. å sen har ju bloggen krånglat å då var motivationen verkligen på botten!

vart en bra träningsvecka! började med ett grymt roligt å jobbigt activio-pass i måndags, sen har det blivit styrka tis-fre, vilo/bakisdag i lördags å i dag har jag vart å kört styrka. tycker det blir roligare å roligare med styrkan! speciellt när jag köpt mig en ny mp3.. ipod shuffle blidde det.. är ju så liten å smidig! kan klipsa fast den på linnet å den märks inte ens. skönt.

har inte hänt så mkt annat intressant faktiskt.. jobbat å tränat.. myst med min älskling som åker till lund imorrn.. jag kommer efter till helgen. det blir nog trevligt!

idag har jag tränat.. sen åkte jag å lämnade in min mobil.. ljudet har bara slutat funka helt plötsligt.. det är kul.. alla mobiler jag köper krånglar! så nu har jag min ericsson.. (den fattar jag hur man bloggar ifrån.. kanske passar på att uppdatera nu när jag kan mobilblogga igen, haha)
sen har jag städat lite å vart å kollat på film å ätit godis hos johanna. det var nice! hinner ju aldrig umgås så det var kul!

Inga kommentarer: