torsdag, februari 25, 2010

Svettig

Eftersom jag numera kan mobilblogga bjur ja på en beld!


* å på fel håll.. va fasen.. alltid ska det va nått! jaja, får va glad för det lilla. vart å tränat activio. dock inte på Lenas pass.. å jag måste säga att jävlar vad mkt det gör hur instruktören gör.. å detta säger jag inte bara för att Lena är min vän, men hennes pass har vart jätte roliga å jobbiga.. men även utmanande och hon pushar på å motiverar.. å denna instruktör var precis tvärt emot.. pratade % å minutanvisningar.. inte ens ett litet "kom igen!" fick vi.. men hon sa att vi gärna fick sjunga med när det var en jerry williams låt.. (kul när medelåldern är runt 20.. inte instruktören kan jag meddela.. å musiken.. ja den ska vi inte prata om) men jaja. jag vill inte klaga alltså, det var ett bra pass, jag blev svettig å det var jobbigt, är väl lite det man är ute efter.. men man vill ju även känna att det är kul å att man är motiverad att pusha sig lite extra.. tror att Lena skämmer bort oss =)

2 kommentarer:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Så fina gymgäster ska inte annat än skämmas bort! :)

Malin E sa...

He he he så du hittade till min blogg du...fniss..och du bloggar själv oxå ser jag, kul!
Får kika lite här på din sida.
Hoppas det gick bra att jobba idag.
Kram Malin