söndag, november 28, 2010

1 advent

Shit vad tiden går fort! Snart jul..
Ligger å försöker sova.. får ju gå upp extra tidigt imorrn om Jag ska lyckas skotta fram bilen.. fy fan säger jag bara!! HATAR detta av hela mitt hjärta. Visst är det mysigt på julafton, då måste det va snö men annars kan det kvitta. Speciellt när man pendlar å måste ge sig ut på vägarna. Har ju inte råd att stanna hemma bara för att det snöar..

Idag har vi bara tagit det lugnt. Sovit länge och myst.. gick en liten sväng å handlade några grejer, kollat på film.. firade Andreas igår (bilder kommer när jag orkar föra över från kameran...), först lite surprise party å sen blev det slugpit och för ovanlighetens skull Efterfest hos oss, haha. Hade jätte roligt!!

Och en stor ros till Skövdetaxi! Fick panik då jag upptäckte att min plånbok var borta i morse, ringde taxi och det visade sig att Jag tappat den i bilen när vi åkte hem. Å de snälla chafförerna ringde runt och fixade och kom hem till mig med den, supersnällt!

Nej, nu måste jag sova!

2 kommentarer:

Sjöstrand sa...

Önskar ja kunde va me nån fest snart... Skanar våra tokiga kvällar! Puss

Hanna sa...

jag med!!