lördag, november 20, 2010

slapp-å-mys-lördag

ja. händer inte så mkt mer just nu. jävligt gött faktiskt.
städade lite efter jobbet igår, sen åkte vi till elgiganten å köpte en ny tv till sovrummet (calle sålde ju den förra vi hade, vilket börjar bli lite frustrerande när det är tvspel eller fotboll var och varannan kväll!) köpte även med oss chips å godis och kollade på film. Lars kom även en förbi en sväng.

sov länge idag, kollade på tv i sängen, hehe.. åt frukost å fortsatte tv-tittandet i soffan. lugn å skön dag. nu håller jag på å frosta av frysen och hittade även att min gamla blogg låg kvar!
hittade två kort när jag jobbade på hjobadet, längtar inte tillbaka, haha..

ikväll ser det likadant ut, kolla på film å bara mysa. skönt! precis vad jag vill..

3 par i min närhet har även gjort slut de senaste veckorna, svårt att låta bli att tänka på sin egen relation.. Hoppas verkligen att våra känslor ALDRIG förändras, för jag älskar min Calle över allt annat och vill aldrig vara utan honom!! <3

1 kommentar:

Sjöstrand sa...

Nä men oj vilka är de?