tisdag, november 30, 2010

förändringarnas tisdag

såhär avnjöt jag min kväll! mums!!

och som det lilla barn han är ville även Calle hjälpa till och baka. gissa vilka han har gjort??


btw så har jag sagt upp mig från Tuben idag. Känns bra! Blev erbjuden jobb på inflight igen och jag kände att det lockade mer: ca 20kr mer i timmen, dagtid 7-15, kortare att åka + att jag har någon att samåka med.. även fast det till en början är timanställning det gäller så kunde hon garantera (om inget oväntat inträffar) att det skulle finnas att göra ända till oktober nästa år.. när jag frågat på tuben kan de ens inte svara på hur det blir efter jul..
Så jag chansar!! jobbar veckan ut, börjar på inflight på måndag.
så nu vet ni det!

bäst att sova.. mår inte helt hundra.. vill verkligen inte bli sjuk nu!!!!

5 kommentarer:

sandra sa...

Gud så skönt för dig!
Grattis!! =)

Malin E sa...

Hmm jag tror...att han gjort de översta! ;o) Ja lycka till nu jättekul för dig!
Kram MAlin

fiaelia sa...

gött mos! :D både Inflight och lussekatterna that is! men förvånad över att Calles lussebullar inte antog mer ekivok karaktär... ;)

emma sa...

Grattis! Hoppas det blir lite tryggare för dig!:-D

Hanna sa...

tack tack!! :)