fredag, juli 01, 2011

lediga veckan

avnjuter en god smoothie efter ett pass på gymmet! även hunnit med systemet, apoteket och willys. för er som undrar alltså. tror inte jag kan smita ifrån städningen ytterligare en dag.. skit oxå! får väl passa på nu medan calle jobbar så jag kan fixa lite i lugn å ro.. har ju tyvärr inget fint väder att skylla på idag.. ;(

har iaf haft två toppendagar i solen! i förrgår hängde jag med frida och julia. först åkte vi ut till björkenäs och premiärbadade i vättern!

sen åt vi middag hos mormor och åkte vidare till hjobadet. nostalgi! har inte hängt där sen jag jobbade där förr i tiden :)

fika hos mor och far, sushi med min karl och sen superlöprunda med johanna!

igår var jag, frida, julia, åsa, anna och mila i brevik och sola och bada! underbart skönt!


mest kort på mila var det i telefonen, svårt att undvika när hon är så söt!! :)
sen lite slappande i soffan och kvällspromenad med johanna!

älskar lediga, soliga dagar med mina vänner! hoppas det blir massa fler i sommar! (och annars oxå förstås!)

nej, nu jävlar tar jag tag i städet för ikväll tänker jag dricka vin!


Inga kommentarer: