söndag, juli 24, 2011

söndag.

redan söndag igen. har vart en lugn å skön helg!! till skillnad från torsdagen.. haha

började med god lunch med johanna på nya pims!


sen fixade vi naglarna och handlade på systembolaget.. fick äntligen hem min fina pistolring jag beställt (som tyvärr inte var med hem på natten. fuck.)

sen skulle jag å johanna dricka nått glas vin och äta lite gott. lyxat till det med lite bubbel.
1 flaska bubbel slank ner, en till bubbel, en flaska vitt.. och ytterligare en till flaska vitt..
så fyra vinare senare kände vi oss redo för stan! blev husaren och hade riktigt jävla skoj!
länge sen jag skrattade så mkt! :)

dock inte lika kul när vi skulle hem. precis när jag sa hejdå till johanna å började gå den sista biten hem öppnade sig himlen. jäävlar vad det regnade!! och åskade och blixtrade. kul!

så detta var det enda kort jag tog under kvällen, (bra att man tom i regnoväder tänker att man ska ta kort till bloggen för att visa hur mkt det regnade på mig. å bra kort blev det ju oxå!)

sen har vi inte gjort nått mer spännande i helgen.. haft lite olika alternativ men valt att bara va hemma. lite gott att äta, film å mys. sånt behövs ibland! <3
kan ju inte va ute å roa sig hela tiden ;)

Inga kommentarer: