måndag, juli 11, 2011

töttis


så, då har man tupplurat lite igen. värt! har gjort såhär flera dar i rad.. lagt mig tillrätta i soffan med datorn på magen å slösurfat lite (favvosysslan) å somnat! sådär lagom ovärt, börjar piggna till nu.. fast man ska väl vila på sin semester??
har inte gjort överdrivet mkt idag, sov länge, handlat, suttit på balkongen och läst bok, tränat, tvättat, ätit.. å sovit då :)

imorrn måste jag städa. på riktigt. har aldrig vart såhär omotiverad till att städa och jag bara skjuter det framför mig. vill verkligen inte!! å samtidigt hatar jag när det är stökigt och bara kollar på skiten.. haha. fast när det är fint väder å sånt vill man ju inte va inne å städa jöö!
men på riktigt. imorrn gör jag det!! :)

annars hade jag en rolig helg! överraskade johan som fyllde år med middag på glädje följt av massa vin hos johan å lena och sen vidare ut på stan. länge sen alla kunde va med! (inte johanna tyvärr men det blir nästa gång!) hade inte med min kamera och hade inte tanke på att ta fler bilder än dessa, haha

trots måånga glas vin mådde jag bra i söndags, satt i solen och läste bok, och sedan vidare till tibro för att gratta calles pappa. och för ovanlighetens skull fotade jag bara Otis :)

såå. nu har jag hunnit bli både pigg å hungrig! nått å äta å en film kanske?

Inga kommentarer: