fredag, september 21, 2007

har äntligen lagt upp alla resebilder på bilddagboken.. sitter och kollar igenom dom.. känns så avlägset nu när man sitter hemma i skövde, kollar på idol och regnet öser ner.. fy fan.. och där längtade man hem.. nu vill jag tillbaka.. framförallt till thailand.. gud vad härligt det var.. varmt och skönt, slappt, bad och öl.. eller samsong och cola =) och all den goda maten.. guuud vad god mat det är där.. vill åka dit bara för att äta.. =) och köpa ännu mer billiga kläder som jag inte får plats med...

men men.. skönt att vara tillbaka i verkligheten oxå.. känns som allt börjar ordna upp sig iaf.. eller lägenheten börjar bli klar, trivs jätte bra med skolan och mina nya kompisar, calle, mina "vanliga" kompisar.. jaa.. det mesta, bara calle får tag på ett jobb och kan börja försörja mig så är allt perfekt =) ska försöka vara seriös och läsa massa i helgen.. börjar med ett pararbete på måndag så.. ska även försöka att inte gå ut i helgen.. måste verkligen spara pengar.. gjort av med sjukt mkt den här månaden.. usch.. men man måste unna sig lite.

Inga kommentarer: