fredag, september 28, 2007

Typisk..

jag råka gå till bogrens igår.. satt hemma i mysbyxor, jätte trött och sleeten.. calle var hos ola.. undrade om inte jag ville komma förbi en sväng.. jaja kan jag väl göra tänkte jag, drog på mig ett par jeans och traska bort.. satt och tjöta, ola fråga om vi inte ville ha en öl.. jodå svara vi.. ja ni fattar.. fick för oss att gå ut.. bogrens.. är inte så förtjust i stället men vi hade kul ändå.. träffa mycke folk ja kände så det var kul.. och nått jag undrar över: vad fan gör folk ute på en torsdag? har inte folk jobb och skola lr?

mor,far och mormor var och hälsa på igår med.. trevligt trevligt.. far hjälpte till att sätta upp lite hyllor så nu börjar det ta sig i slottet (har du nått å se fram emot fia)

idag har jag mest vart trött.. var inte så lycklig när klockan ringde i morse och det var dags att traska till skolan, men men.. det gick bra. Sandra har vart här en sväng och druckit lite kaffe.. var trevligt.. sen ikväll blir det väl bara slappande i soffan kan ja tänka mig.. precis det jag behöver!

Inga kommentarer: